luni, 10 octombrie 2011

regrete...


10 octombrie...
A trecut aproape o luna de scoala...vacanta fiind lasata in vag...
Citind postarea de acum cateva zile imi dau seama ca ce lasam tiparit aici nu e tocmai ce simt si ce imi doresc...
Totul a fost scris in unul din momentele mele in care sunt deprimat si totul imi pare neinteles...dar nu e tocmai ce simt sau ce gandesc cu adevarat...
Imi amintesc anumite zile din vacanta...in care timpul care trece ma deprima din ce in ce mai tare;pareau o vesnicie zilele trecute fara sa te vad...
Imi amintesc ziua cand te`am revazut dupa trei saptamani[...]Eram foarte fericit sa te vad...a urmat o saptamana care a trecut intr`un ritm dureros de lent...
A venit scoala...din nou alaturi de tine in fiecare zi...[...]clipe frumoase...care nu pot fi uitate...
Ce vreau sa spun e ca ma bucur ca esti in preajma mea,mereu langa mine...Mi`e greu fara tine...
Astazi...inca regret ca m`am comportat urat cu tine cu cateva zile in urma....si stiu ca esti inca suparata pe mine...
Nu`ti cer sa ma ierti...te implor sa ma ierti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu